Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Wydaj 540 tys. zł i zostań mistrzem Polski

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Wydaj 540 tys. zł i zostań mistrzem Polski

    Zamieszczone przez piotrekwawa
    Ja moge Ci tylko napisac o Passacie, jeździ szybko nawt bardzo, pali od.....zaj.. ale moj Kolega ma bardzo cieżką noge. Octa 1.6 paliła mu 14l. Ten passat dochodzi mu do 17l :shock: ale Kolega jest specyficzny :szeroki_usmiech .
    no wlasnie, ja tez mam taka noge, ciesze sie, ze nie jestem jedyny, dzieki! :szeroki_usmiech
    kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

    SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

  • #2
    Wydaj 540 tys. zł i zostań mistrzem Polski

    Dotychczasowy rekord Polski w wyścigach równoległych na dystanie 1/4 mili wynosi 9,36 s. Masz szansę być szybszy! Rozbij skarbonkę i zadzwoń pod amerykański numer 407-277-8423, gdzie uzyskasz informację jak za kwotę 540 tys. zł stać się posiadaczem auta potrafiącego przejechać ćwierć mili w 6,4 s!

    Firma Titan Motorsports z USA oferuje na swojej stronie (Attention Required! | Cloudflare) Toyote Suprę po ekstremalnym tuningu. Z oryginalnej karoserii nie pozostało nic - obecne nadwozie to kawałek włókna szklanego przypominający Toyotę Celikę. W silniki przerobiono dosłownie wszystko. Trudno nawet oszacować moc tego auta. Można się domyślać, że silnik generuje około 2000 KM.

    Jeżeli zakupicie to auto, macie wielkie szanse wygrać Mistrzostwa Polski w Wyścigach Równoległych, organizowane przez Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego (Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego). Najszybsze dotychczas na krajowych zawodach auto - GMC Typhoon Marcina Blautha o mocy 1234 KM (team.vtg.pl/samochody.html) osiągneło czas 9,36 s. Oferowana Supra jest znacznie szybsza. Niestety osiągnięcie w Polsce wyniku na poziomie 6,4 s jest niemożliwe - brakuje profesjonalnego toru do wyścigów równoległych, tak zwanego dragstripu, którego specjalna nawierzchnia pozwala na uzyskiwanie odpowiedniej przyczepności kół. W naszych warunkach, gdy wyścigi odbywają się najczęściej na betonowych lotniskach, wiele najmocniejszych aut zamiast jechać do przodu "pali gumę", nie mogąc złapać odpowiedniej przyczepności.

    Jednak jeżeli ktoś dysponuje odpowiednią gotówką, to polecam kupno Supry od Titan Motors. Wrażenia z jazdy są podobno porównywalne do startu rakiety kosmicznej...
    [autokrata.pl - link] by howard7
    Załączone pliki
    saport techniczny baj DGW
    była BKD+DSG '05 120kkm
    była BXE '08 190kkm
    no i nie ma :-)

    Komentarz


    • #3
      kurcze zajęte....

      Komentarz


      • #4
        no tez probowalem ale nie mozna sie dobic, widac, duze zainteresowanie jest
        saport techniczny baj DGW
        była BKD+DSG '05 120kkm
        była BXE '08 190kkm
        no i nie ma :-)

        Komentarz


        • #5
          panowie bo to ja wisialem na linii :diabelski_usmiech
          SZŁEM BOKIEM BO NIE SZŁO INACZEJ IŚC
          Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców

          Komentarz


          • #6
            Mam na twardym przejazd tej Supry, jak jeszcze była Suprą - 8,906@163,63mil i jak juz jest Celica i dwa razy z rzedu robi 6,57@213,57mil. Widzac, jak startuje na kleju i jak jest u nas, sadze, ze w PL zrobilaby nie mniej niz 9,5-10s :x :lol:
            Forum Leasing.pl

            Komentarz


            • #7
              Kupiona, a howard7, przykro mi bardzo, ale Twoją ofertę przebiłem :szeroki_usmiech :diabelski_usmiech :szeroki_usmiech teraz chcę tam wstawić jakiegoś ekonomicznego diesla... :twisted: 8)
              Powered by DynoSoft
              286 KM i 549 Nm
              www.leonclub.pl

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez Staszek20vt
                Kupiona, a howard7, przykro mi bardzo, ale Twoją ofertę przebiłem :szeroki_usmiech :diabelski_usmiech :szeroki_usmiech teraz chcę tam wstawić jakiegoś ekonomicznego diesla... :twisted: 8)
                LPG od razu ładuj :idea:
                saport techniczny baj DGW
                była BKD+DSG '05 120kkm
                była BXE '08 190kkm
                no i nie ma :-)

                Komentarz

                POWRÓT NA GÓRĘ
                Pracuję...
                X